-
při přijetí do ambulance prokázat svoji totožnost průkazem zdravotní pojišťovny nebo občanským průkazem
-
při každé návštěvě nahlásit změnu zdravotní pojišťovny, trvalého bydliště, telefonního čísla, léků, nahlásit nově zjištěné nemoci a alergie a veškeré změny týkající se jeho zdravotního stavu, dále předložit zdravotní sestře veškeré lékařské zprávy, které má pacient k dispozici z jiných odborných vyšetření (MR, RTG, apod.) za účelem zhotovení záznamu z těchto zpráv do karty pacienta (lékař tím získá přehled o proběhlých vyšetřeních a jejich závěrech)
-
před vstupem do našeho zdravotnického zařízení vypnout mobilní telefon, hlasité vyzvánění a hovory ruší nejen zdravotnické pracovníky při jejich práci, ale i ostatní pacienty, kteří čekají na vyšetření
-
dodržovat léčebný postup tak, jak byl stanoven ošetřujícím lékařem, dbát rad a pokynů ošetřujícího zdravotního personálu
-
chovat se slušně ke zdravotnickým pracovníkům, respektovat jejich pokyny a chovat se slušně a ohleduplně k ostatním pacientům či jejich doprovodu
-
nekouřit v prostorách ordinace a čekárny či v jejím bezprostředním okolí
-
nepoužívat před návštěvou našeho zdravotnického zařízení nebo během poskytování zdravotnických služeb alkohol nebo jiné návykové látky - v případě, že u pacienta budou zjevné známky požití alkoholu či jiných omamných látek, může zdravotnický personál odmítnout jeho vyšetření
-
je zakázáno vnášet do ambulance či čekárny zbraně, střelivo, výbušniny, kola, koloběžky, zvířata
-
pacient může absolvovat lékařské vyšetření jen po řádné osobní hygieně v čistém a přiměřeném oblečení. V případě, že tomu tak nebude, může zdravotnický personál vyšetření pacienta odmítnout.
-
pacient je povinen nepoškozovat a neznečišťovat prostory zdravotnického zařízení a vybavení
-
pacient má povinnost nenechávat své osobní věci bez dozoru v čekárně
-
v čekárně a ordinaci je zakázáno vyvěšovat reklamy a plakáty
-
objednání k vyšetření je možné telefonicky nebo osobně. Vždy je pacientovi nabídnut nejbližší volný termín k vyšetření.
-
akutní případy mají přednost
-
v případě naplnění kapacitních možností pracoviště, mohou být akutní pacienti, pokud se u nich nejedná o život ohrožující stav, odmítnuti
-
pořadí pacientů určuje lékař
-
snahou našeho zdravotnického zařízení je v rámci možností objednací časy dodržovat, ale každý pacient potřebuje individuální péči, což nelze předem časově určit. Nelze ani předvídat, kolik pacientů bude odesláno na naše pracoviště k akutnímu vyšetření. Z výše uvedených důvodů může dojít k narušení časového harmonogramu. Objednací čas je tedy třeba považovat pouze za orientační.
-
nemůže-li se pacient dostavit k vyšetření, je jeho povinností termín předem odhlásit. Po 2 neomluvených absencí návštěv již další objednání nebude provedeno.
-
k vyšetření je nutné dostavit se vždy včas, minimálně 15 min. před objednaným časem, aby byl dostatečný prostor k administrativním úkonům
Vnitřní řád je pro všechny pacienty závazný. Není povinností pacienta souhlasit s Vnitřním řádem, ale nesouhlas je zároveň nesouhlasem pacienta s poskytnutím zdravotní péče a objednáním v našem zdravotnickém zařízení. Pacient si dle svého uvážení může zvolit jinou neurologickou ambulanci, která bude jeho požadavkům více vyhovovat.
Hrubé porušení Vnitřního řádu ze strany pacienta je důvodem k odmítnutí jeho objednání, vyšetření či jeho vyřazení z péče zdravotnického zařízení
Jsme tady pro Vás a věříme, že s námi budete spolupracovat a podílet se v rámci svých možností na své léčbě.