Ambulance fyzioterapie
-
Klient při přijetí do ambulance prokáže svoji totožnost průkazem zdravotní pojišťovny
-
Klient je povinen nahlásit změnu zdravotní pojišťovny, trvalého bydliště, telefonního čísla
-
Objednat se k vyšetření /ošetření je možné pouze osobně, přeobjednat termín lze i telefonicky
-
Nemůže- li se klient dostavit k terapii, je jeho povinností se předem omluvit. V případě omluvy až v den terapie nelze garantovat náhradu termínu. Pokud se klient z terapie předem neomluví, nárok na náhradní termín zaniká úplně
-
Pokud se klient 2x po sobě na terapii nedostaví, zbývající objednané termíny terapií mu budou zrušeny bez nároku na náhradu celé terapie
-
V případě, že bude klient vykazovat známky akutního infekčního nebo respiračního onemocnění, požití alkoholu či jiných omamných látek, nebude k terapii přijat
-
Klient může absolvovat terapii pouze po řádné osobní hygieně v čistém oblečení
-
Klient má povinnost se chovat slušně ke zdravotnickým pracovníkům, respektovat jejich pokyny a chovat se slušně a ohleduplně k ostatním pacientům či jejich doprovodu
-
Platnost dárkových poukazů a permanentek je 1 rok od jejich vydání
Vnitřní řád je pro všechny klienty závazný. Není vaší povinností s ním souhlasit. Nesouhlas s Vnitřním řádem je zároveň nesouhlasem pacienta s poskytnutím péče v našem zdravotnickém zařízení Neurofyzionetu spol. s.r.o. Podle vlastního uvážení si můžete zvolit jinou ambulanci fyzioterapie, která bude vašim požadavkům vyhovovat.
Hrubé porušení Vnitřního řádu ze strany klienta je důvodem k odmítnutí jeho vyšetření/ ošetření či jeho vyřazení z péče zdravotnického zařízení.
Jsme tady pro Vás a věříme, že se s námi budete podílet a spolupracovat na vaší léčbě.